June 2017 Booklist /// Haziran 2017 Kitap Listesi

Long time no see, huh! Sorry for the long break I have taken. As you know, I visited Frankfurt and Bursa. Then I needed some time to settle back down and here I am now, back to writing.

Because I am one week late for this month’s booklist, I only chose three books for the remaining three weeks. It is summer time, Izmir is warm and it is getting warmer day by day. I really can’t wait to hit the beach. Maybe you have already taken your first dip in the water, ah lucky you!

Anyways, the books I recommend are suitable for both, beach reading and serious reading. This month, I introduce you one author and three of his books: Charles Baudelaire. He wrote poetry and prose about a lot of things. A real classic! If you never had a chance to explore his works before, here is your shot. Enjoy reading!

Les Fleurs du Mal: Charles Baudelaire

Le Spleen de Paris: Charles Baudelaire

Artificial Paradises: Charles Baudelaire

Duydum ki epeydir yazmıyorum diye gıybet mevzusu olmuşum.  Hatırlarsan en son Frankfurt ve Bursa’ya gittim. Döndüm ve kendime gelene kadar bir de baktım ki kızımın doğumgünü gelmiş. Benim mincirik 1 yaşına bastı geçen gün. İnanılır gibi değil.

Gelelim bu ayın kitap listesine. Bu yoğunlukta bir hafta gecikmeli yayınladığım için listeyi, bir kitabı kırptım ve üç kitaplık bir liste oluşturdum. Ha ben kaytarmam, dördüncüyü de okuyacağım diyorsan hemen benimle iletişime geçebilirsin. Sana bir dolu dördüncü kitap önerisinde bulunurum.

Bu ay, çok sevdiğim bir yazarın kitaplarını seçtim. Hem nesir hem nazım anlamında eserlerini okumaktan yıllardır keyif aldığım ve her okuyuşumda bende ayrı tatlar bırakan Baudelaire bu ayın yazarı. Daha önce hiç Baudelaire okumadıysan, cehaletinden vazgeçmenin tam yeri tam zamanı. Baudelaire sıkılmadan okuyabileceğin klasiklere sahip. Hayaller alemine tek yön bilet gibi eserler bunlar, hadi sana iyi yolculuklar.

Kötülüğün Çiçekleri: Charles Baudelaire

Paris Sıkıntısı: Charles Baudelaire

Yapay Cennetler: Charles Baudelaire

 

 

Leave a Reply

